tisdag 7 mars 2017

Jag hänger inte med...

Dagarna går för fort. Ser att det gått flera dar sen sist jag skrev här. Fattar inte riktigt var dagarna tar vägen.

Jaja, inte för det att jag bara sitter hemma och inte gör nåt. Jag gör andra saker än att skriva här, så enkelt är det...och så plötsligt har det gått flera dar.

Nu är det väldigt nära! Min pension!

Imorgon blir jag ålderspensionär!

Hurra! Då får jag äntligen mitt busskort som jag längtat efter i flera år. Nu åker jag gratis i hela Kungälvs kommun. Hade tänkt fira med att ta mig ut till Marstrand men nu är inte vädret på sitt allra bästa humör så jag tror det får vänta. 

För vi har plötsligt fått vinter här ser ni. Snö och minusgrader och jag upptäcker att jag gillar det. Men alltså, ska det vara vinter så får det väl för sjutton vara det....även om våren skulle komma nu i och för sig. Men naturen blir glad av lite vinter innan det blir varmare igen. Så det så. Haha

Matte! Titta! Snö....

,



1 kommentar:

  1. Oj vilken snö du har.
    Här är det massor av snö fortfarande men det blir väl vår till slut.

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera