tisdag 10 januari 2017

Välkomna till min splitternya blogg!

Hej och hoppas ni inte tyckte det var svårt att hitta hit. Annars får ni ryta till och så får jag tänka en gång till. 

Jag har ju bloggat sen 2008 och har använt flera olika bloggportaler. Blogger som jag använder nu har jag använt i flera omgångar fast det var längesen nu. Tänkte ge det en chans till. Får se om jag blir nöjd. Jag väljer att inte importera min gamla blogg utan den får ligga kvar där den är och istället länkar jag härifrån till mina gamla bloggar. 

Jag funderade länge och väl på mitt nya bloggnamn men det var svårt. Det jag helst ville ha var upptaget - allt var upptaget, så jag tröttnade att tänka och leta. Det fick bli nåt enkelt som Meas hörna och en adress på engelska - inte den enklaste adress jag vet....men så är det när man bloggar gratis. Det får bli lite krångligt då...om jag inte plötsligt kommer på ett jättebra namn som dessutom är ledigt! 

Om ni undrar varför det heter just Meas hörna så beror det på att jag kallar mig själv för Mea, kort för Margita Elisabet Andersson.

Jag tänkte ha bara ordet "meas" i adressen men det var redan upptaget. Attans.

Nu hoppas jag att vi ses här framöver och att ni tycker det är lätt att läsa. Berätta gärna vad ni tycker! 


Och ja....jag älskar choklad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar